سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 22 فروردین 1400/ شماره 259
ترکیب کاهش و افزایش در سومین قیمت های پایه، گام های آرام افزایش دلار نیمایی ، ابلاغ بسته جدید حمایتی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ، افزایش 96 تومانی دلار صرافی ملی ، قیمت ها در بازار آزاد ، کاهش 9 هزار واحدی بورس تهران ، ...

ترکیبی از کاهش و افزایش در سومین قیمت های پایه

سومین قیمت های پایه محصولات پتروشیمی در سال 1400 در حالی اعلام شد که میانگین هفتگی دلار نیمایی 107 تومان نسبت به یکشنبه‌ی قبل افزایش داشت و به جز 7 کالا، سایر گروه های کالایی بیش از میزان افزایش دلار نیمایی، رشد قیمت داشتند. در گروه افزایشی ها، سنگین اکستروژن، رتبه اول تا سوم را کسب کرد و PE80 با 3.93 درصد در صدر گروه افزایشی ها قرار گرفت. سنگینِ تزریقی هم با 566 تومان، بیشترین کاهش امروز را به نام خود ثبت کرد.

گام های آرام افزایش دلار نیمایی

میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 22 هزار و 762 تومان رسید و نسبت به یکشنبه 15 فروردین 1400، 107 تومان افزایش یافت. همین رقم، امروز برای قیمت های پایه محصولات پتروشیمی، در نظر گرفته شد.

ابلاغ بسته جدید حمایتی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

توقف حسابرسی بیش از یکسال در حوزه مالیاتی، توقف محاسبات چندگانه و اعمال ضرائب تأمین اجتماعی، جلوگیری از ممنوع الخروجی مدیران، تأمین سرمایه در گردش تا 140 درصد فروش سال قبل، تسهیل دسترسی به زمین، گسترش ابزارهای خرید اعتباری در بورس کالا و ... از پیشنهادات ابلاغی بسته جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

افزایش 96 تومانی دلار صرافی ملی

صرافی بانک ملی امروز قیمت هر دلار را بدون تغییر نسبت به روز گذشته، 24 هزار و 192 تومان اعلام کرد ولی در ادامه 96 تومان به قیمت دلار اضافه شد و تا ساعت 14:30 دقیقه، هر دلار، 24 هزار و 288 تومان قیمت گذاری شد. دلار آزاد هم امروز 100 تومان کاهش پیدا کرد و 24 هزار و 850 تومان، قیمت خورد.

قیمت ها در بازار آزاد

بعد از انتشار قیمت های پایه، قیمت ها در بازار آزاد نیز دستخوش تغییر شدند و گروه اکستروژن با توجه به افزایش هزار و 50 تومانیِ قیمت پایه، در بازار آزاد هم با بیش از 700 تومان، پیشتاز رشد قیمت ها بود. به جز گروه بادی و سنگین فیلم سایر گروه نایلون و نایلکس که دیروز افزایش زیادی پیدا کرده بودند کاهشی شدند. پ پ ها تقریبا بدون تغییر ماندند و در گریدهای MFI بالا، 300 تومان کاهش پیدا کردند.

کاهش 9 هزار واحدی بورس تهران

بورس تهران که دیروز، اولین روز کاری هفته را کاهشی به پایان رساند امروز نیز روند کاهشی داشت. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 9 هزار و 776 واحد کاهش به 1 میلیون و 230 هزار عقب نشینی کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟